Cariere

Cautam PARTENERI in IMOBILIARE

Te-ai saturat de salariu si program fix?  Iti surade ideea de a obtine castiguri nelimitate si de a-ti stabili singur/a programul de lucru?

Avem nevoie de oameni implicati, sociabili si MOTIVATI ! Daca ti-am starnit curiozitatea, hai la o cafea cu aroma de….imobiliare. Tu vii cu entuziasmul, noi oferim cafeaua, iar mai departe….facem bani impreuna ! Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa cunosti persoane noi in fiecare zi, te asteptam cu drag in echipa noastra!

Ce asteptam de la tine?

Sa stii sa te faci placut;
Sa fii un bun ascultator ;
Sa ai abilitati de relationare cu diverse categorii de persoane;
Sa ai cunostinte operare PC si Microsoft Office;
Sa ai permis de conducere ( poate si masina );
Sa fii dornic sa inveti;
Sa iti doresti sa faci BANI si sa iti dedici timpul pentru asta.

Ce trebuie sa faci:

Sa intelegi ca domeniul imobiliar este un STIL DE VIATA si sa accepti schimbarea;
Sa interactionezi cu oameni noi zi de zi;
Sa fii perseverent si sa iti doresti mereu mai mult

Iti oferim:

Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tanar;
Training si asistenta din partea companiei;
Sistem de management al clientilor (CRM);
Birou intr-o locatie reprezentativa a Brasovului;
Promovare pe site-uri de specialitate;
Program flexibil, ai libertatea de a-ti programa activitatea asa cum doresti;
Posibilitate de promovare si dezvoltare profesionala si personala;
Mediu de lucru dinamic si motivant
Vrei sa stii cum e in echipa Kronhouse ?

Angajam ASISTENT MANAGER

Esti o persoana vesela, activa si bine organizata? Daca iti doresti un job flexibil, bine platit, cu un program care sa iti permita sa pui pe primul loc si timpul petrecut cu familia si persoanele dragi tie, e clar ca trebuie sa ne cunoastem 🙂

Suntem in cautarea unei persoane care sa ocupe pozitia de ASISTENT MANAGER in cadrul agentiei noastre. Postul este disponibil pentru biroul din Centrul Istoric, iar modalitatea de colaborare este: angajare ( carte de munca si tot tacamul).

Cu ce te vei ocupa ?

Sarcini administrative (inregistrare contracte, evidente documente interne)
Inregistrarea ofertelor in baza de date a agentiei ( vei utiliza un CRM);
Preluare apeluri telefonice;
Vei monitoriza activitatea agentilor (in colaborare cu Directorul Agentiei);
Vei fi “mana dreapta” a Directorului de Agentie.

Ce asteptari avem de la tine ?

Sa fii o persoana comunicativa si bine organizata;
Sa ai cunostinte de Microsoft Office ( in mare parte Word si Excel);
Preferabil sa cunosti lb.Engleza ( orice limba straina in plus e bine venita);
Sa fii o fire deschisa si sociabila; Sa iti placa sa discuti cu oamenii;

Ce iti oferim ?

Program de lucru flexibil ( foarte flexibil);
Posibil si masina de serviciu (in functie de disponibilitate);
Telefon si abonament nelimitat;
Salariu motivant ( 3.500 Ron brut) si numeroase bonusuri;
Venituri suplimentare (sub forma de comision);
Un sediu cozy, in C.Istoric;

Jobul poate fi potrivit si pentru o mamica care doreste sa lucreze part-time.

Daca te regasesti, suntem nerabdatori sa te cunoastem !

Contacteaza-ne !

Informatii suplimentare: 0786 396 396